2012年5月24日星期四

因一筆龐大貸款未能收回.無限期停牌

我是一個環保及素食者.對一切投資格外謹慎.不會買一些壓迫勞工.剝削基層.巧取豪奪的財團股票.近月買了一隻叫農孽銀莊的股票.因中國是以農立國.農孽銀莊是以扶助綠色農業為主.正合我的主張:綠色環保及素食.買前亦知銀莊借了幾佰億給賽完村的村長元福良.傳說村長元福良拿着大批資金搞了一個環保生態的龍眼山莊.內有奇花異草.飛禽走獸.更創造很多村民有就業機會.亦令城市人有個好去處.但心諗:使唔使借咁多錢俾一間公司呢?回頭一想,又明喎....中國國情呀. 買入價是$3.72 近日從電視得知.官府派衙役到龍眼山莊搞事.心想冇野嘅.班衙差想搵錢啫.果然冇行動.點知隔左一日.成300衙差入村玩野,將個龍眼山莊牌坊拆下.我眼淚不覺地流下.再看看電視左上角農孽銀莊現價是$3.16 禍不單行.電視剛剛宣佈農孽銀莊因一筆龐大貸款未能收回.無限期停牌..............家人非常擔心我.冇事嘅.我仍然是一個環保及素食者.我不會忽然食魚翅.我的下半生必然食樹根過活....講真.使唔使搵鍾樹根幫幫我呢!

沒有留言: